[Autoliste] fublja un apdzīt aizliegts

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Jul 29 22:55:11 EEST 2011

Ta ka peedeejos paaris gadus pati braucu maz, reizees, kad to tomer daru,
man ir daudz dazadi paarsteigumi. Gluzi ka cilvekiem ar sliktu atminju :-)
Kur kas jauns uzbuuveets, kur satiksme savaadaak organizeeta... luuk -  tadu
piedzivoju ari sodien. Saku ka braukt no pedeja luksofora pirms VEF tilta
vnc un ieraugu, ka man preti pa PRETEJAM sliedem brauc tramvajs! Vel sekunde
un viss jau kartiba – ne man preti, bet tomer prom un tas tramis jaunais,
kam prieksa ka pakalja :-) vai otradi.
Par to otru – sodien treso reizi braucu pa to Dobeles sosejas dalju, kas
Jelgavaa un tikpatka no jauna uztapusi un ari soreiz mulsu no „30“
kombinacijas ar „apdzit aizliegts“ visa sa posma garuma. Tas ir kaa
domaats..? Man vecos laikos macija, ka divas joslas katra virziena nozime
automatisku dubulto striipu pa vidu, tatad – nekadas apdzisanas. Savukart
viena virziena divu joslu starpa mirguljojot – ta tak nav apdziisana. CSN,
protams, slinkums lasiit :-(

maara