[Autoliste] Re: Regjistraacijas aplieciibas deriiguma terminjsh

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Jul 28 13:38:53 EEST 2011

mos nepareizi daru lidinadama aaraa kefiiru, kam termins beidzies - tas tak
ne uz pakas, ne kaados normatiivos nav noteikts :) man toc patiik tas, ko
profesijas izdara ar cilveekiem :D es, piem, nekaadi nespeeju katrupelju
maisa iegadi nosaukt par izdevumiem, jo ta ir vistiiraakaa kraajumu
veidosana :D
maara

Labriit!
1. CSDD nemaaceeja atbildeet telefoniski uz sho jautaajumu;
2. Normatiivi nosaka, ka ir jaauzraada aplieciiba (netiek konkretizeets
deriiga vai nee) un nenosaka riiciibu, ja aplieciibas deriiguma terminjsh
ir beidzies.
3. Deriiguma terminjsh ir piemeeram gadiijumiem, ja tiek iegaadaata
mashiina uz liizinga. Tad aplieciibas deriiguma terminjsh sakriit ar
saistiibu izpildes terminju un tikmeer lietotaajs ir tureetaajs nevis
iipashnieks. Paareejos gadiijums aplieciibas ir bezterminja.

Domaaju, ka tieshi deelj peedeeja nav noteikta kaartiiba, ko dariit, ja
aplieciibas terminjsh ir beidzies, jo tas aktuaali tikai noteiktam cilveeku
lokam. Likumdeveejs paljaavaas uz faktu, ka liizinga deveeja interesees nav
vilcinaat sho procesu (saistiibu sleegshanu vai pagarinaashanu, ja
nepiecieshams), kas diemzheel ir noticis shoreiz. Bez liizinga kompaanijas
akcepta (pilnvarojuma), jaunu aplieciibu nav iespeejams dabuut :)

Evija (Odze)