[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Wed Jul 27 12:15:45 EEST 2011

Varbūt tie, kas brauc lēnāk, principā rada mazākus potenciālos draudus apkārtējiem? Ja kāds uz 30km/h ievilks kādam citam sānos - tas būs nepatīkami un bleķi būs jāloka, bet varbūtība iegūt kādu līķi ir diezgan maza. Ja kāds ērglis uz 120 ievilks citam sānos, tad varbūtība iegūt kādu līķi ir stipri liela. Tur arī atšķirība - ierobežot visādus ērgļus, lai panāktu saprātīgu risku tam, ka cietīs citi.
Kā tur bija - pēc statistikas 80% uzskata, ka paši brauc labāk nekā vidējais vadītājs, bet tikai 20% uzskata, ka citi brauc labāk nekā vidējais vadītājs.

Ģirts,
Bremze principā...

Es šo frāzi gribētu interpretēt savādāk - kāda <pīp> pēc tiek deklarēts ka tie, kas brauc lēnām ir labāki nekā tie, kas grib braukt atrāk? Ja es gribu braukt lēnāk kā citi, tas ne kas ka tie citi brauc atrāk kā administratīvi atļauts, man principā nav tiesību viņus traucēt. Nav jau naids par to ka brauc lēnām. Bet tad lūdz brauc tā, lai netraucētu citam, ja tas ir iespējams.

> un, ja tieshaam shkjiet, ka vajag palielinaat - nu tad agjitee par to,
> vaac parakstus, raksti rakstus (tik ne taadus, kaa sheit =) ),
> ierosini likumu un noteikumu groziijumus... ljoti iespeejams, es
> daudzos gadiijumos tevi atbalstiishu :)

Administratīvi palielināt varbūt arī nevajag. Vienkarši vajag deklarēt un realizēt, ka policija novēro situāciju un neiejaucas, ja darbība nav bīstama. Tas ir, šoferi neviens neaiztiks, ja viņš brauc ātrāk kā ir administratīvais ierobežojums vienlaikus neradot draudus citiem.

Savukārt CP darbu būt jāvērtē nevis pēc iekasētā soda naudu apjoma, bet pēc kustības uzlabojumu priekšlikumu skaita.

Ojārs.