[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Wed Jul 27 10:36:28 EEST 2011

2011/7/27 Mārcis Priede <morsitis at gmail.com>

> Morgen!
> tur gan neko garu nevajag, jonu tiltu ceļot uz augu arī ritenis normāli
> tiek pacelts.
> Ar Hi-Lift'u es to Roveri gandrīz apgāzu, bet riteņi spītīgi turējās pie
> zemes ;)
> ech nostaļģija...
>
> Morsitis

Zem tilta toch neko garu nevajag. Un patiesiibaa laikam ar to ari pietika.
Brachka vadaa liidzi aizmugures saankabataas taadus smukus griidas delju
kvadratinjus sazaagjeetus. nu tur mazliet vairaak kaa domkrata pamatne. Tos
tad ari var pashaut apakshaa, ja bish pietruukst.

--
Prichomzs
Honda Varadero