[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Jul 26 20:03:54 EEST 2011

skiet, tas jau tika dariits - kauko par pretestiibas merisanu dzirdeju :)
maara

par ABS - es gan teiktu, ka, ticamāk, zaļums pie vadiem, kaut kādos
savienojumos, pats datčiks tik vnk nemirst. Bet to datčiku var elementāri ar
testeri uz pretestību pārbaudīt, kustinot riteni - ja raustās/mainās, tad
viss ok.

andris,
savulaik saabam mainījis meistara nolauztu (maita, noliedza visu) abs
datčiku (no šrota par 20 ls)