[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

arc arc at intelectuals.net
Tue Jul 26 12:00:24 EEST 2011

Martins wrote, On 07/26/2011 12:05 AM:
> Vot ja negribu vakaraa peec garas i smagas darba dienas atvilkt bolot
> acis vai preti shmerlja mezjam kads gajejs neizlec uz parejas tad
> negribu. Tapec ka esmu mierigi ari mierigi bubinu ar aptuveni atlauto.

vot pilniibaa jaapiekriit :-)))
un par shito jauno csdd eksaamenu kaatriibu - izstaas ka buus
kaarteejais slaucies autoskolaam - tjipa tiesiibas nedabuusi, kaameert
nevilksi pa centru kaa shuumahers. a taas iemanjas jau tomeert tikkai
braucot var dabuut.

a tie satiksmes bremzeetaaji jaunu nebuut nau jaunie brauceeji.
un principaa esu pret nepaarliecinaatu atvilkshanu principa peec, kaut
tapeec ka visi taa dara. labaak laij biistamu manevru apdzenot veic
profesionaalis, nevis iesaaceejs aiziet pa pieskari, tikkai tapeec ka
visi taa dara :-))

=)
arc nebuut ne bremze, betnu gonkas galvaspilsētas ielaas toch reizeem
izstaas mazliet jociigi, jo iipash nestandarta situaacijaas - tjipa
kauko mekleeju, vai nokrauts smagsvara sastaavs :-))