[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Jul 26 11:19:42 EEST 2011

2011/7/25 Reinholds Zviedris <reinholds at dagmaara.lv>

> Tā kā nevienu bildi Māra neiesūtīja, tad to daru es:
> http://twitpic.com/5p2nc2
> http://twitpic.com/5p2nea
>
> Katrā ziņā - tik daudz, cik info esmu salasījies, tad šim konkrētajam - LR
> Discovery 2 TD5 '99 - ir savas kaites ar kurām var nākties sadzīvot. Ja
> brauc prātīgi, tad no tām var izvairīties ilgāku laiku, ja ne - tad,
> protams, var iestāties "nākamtrešdien" variants :D
>
> Katrā ziņā - skaidrs ir viens, ka baigi noderētu kāds ar pareizajiem
> diagnostikas tūļiem, lai noteiktu 3 amigo problēmu, jo no Paratrūpa
> [...]
ELM 327 speej nolasiit preciizi kautko (rpm, kaadas temp un citu mazsvariigu
stafu. Bet taa normaali shis neko nelasiis.

3 amigos lielaakoties ir kaada no ABS datchikiem kljuuda. Un taa kaa taa
padariishana ir vajadziigaa labaa kaartiibaa prieksh Traction, tad shamais
labaak to atsleedz un Tev pasaka, nekaa nevietaa gljuko. Itkaa jau labi, bet
nu ja pa biezho, tad kaitinoshi. Manam tas i iededzies 2.5 gadu laikaa 1
reizi. Nogljukoja datchiks. Vairaak nav bijis. Brachka savukaart braukaa taa
regulaari. Zin, kursh ABS vainiigs, bet nav nomainijis. Un neizskataas, ka
mainiis :)
Savaadaak man taa mashiina izmaksaa gadaa mazaak kaa jebkursh vieglais
salidzinot piekares remontus, da i remontus vispaar. Degvielaa apmeeram
vienaadi ar benziinvolgo.

 Lab, ka atgaadinaaj par nanocom. Biju te vienlaik iededzies pirkt. Mozh i
laiks ;-) Un tad jau, ko labu neizdariisi labiem cilveekiem pa pieciiti :)
Kad skatijos, tad Hawkeye mani kautkaadu iemeslu deelj neuzrunaaja. Jaunais
nanocom patika visaadaas zinjaas iznjemot cenu :D Vecais shai zinjaa bij pa
leeto.

--
Prichomzs
Honda Varadero