[Autoliste] Re: lukturi, šroti un stikla apsilde

arc arc at intelectuals.net
Tue Jul 26 10:51:49 EEST 2011

GinC wrote, On 07/26/2011 10:32 AM:
> Labāki nekā daudzi vecie toč :) Ja nesasit - ir normāli. Tak par
> pakaļlampu vispār pox, kamēr nav caura un kautko rāda.

cik sapratu, tad minteetais kantoris tirgo taas depo lampas.
savulaik taadus 2gad lietotus atraavu ss.lv par pieciiti - mazdai.
vieniigais kas jamiem bij slikti - galiigi izbaleejis reflektors.
taaka man vieniigais kas bij palicis pusliidz vesels bij kaareizi
reflektors, tad tas bij kaareizi kas vajadziigs.
tiesa tie lukturi kaadu pusgadu vismaz plauktaa nostaaveej, liidz
sanjeemos drosmi taadam varonjdarbam, kaa to lukturu paarliimeeshana, a
taaa - viena vakara darbs un lukturi kaa jauni :-)

=)
arc

bet vispaar, ja origjinaalaa lampa, turklaaat lietota, maksaa piem 80ls,
bet depo lukturis 15, tad es esu ar mieru katru otro gadu likt jaunu
:-)) janu buus taada vajadziiba.