[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rich richlv at nakts.net
Mon Jul 25 23:05:17 EEST 2011

On 07/25/11 22:16, Ojars Krumins wrote:

> Zin, vienu dienu limits ir, citā dienā limits nav. Ja ir novērojams ka
> kādā konkrētā vietā visi brauc TĀ un principā neko sliktu nenovēro, tad
> kāpēc neļaut? Stulbais princips: Ja nu pēkšņi zirgs? Pagaidām neviens

uz shito iisti atbildeet iisti nav ko, tik gribeeju izcelt, mosh kaadam
ir kas labs, ko pateikt shitaada garadarba sakaraa :D

> nav spējis pierādīt viennozīmīgu sakarību starp pēkšņi un kustības
> ātrumu. Izdomāta un piemeklēta statistika ar kuru vicinās IeM un CP nav
> ievērības cienīga.

> Hmm, nezināju ka esmu krutāks tikai tāpēc ka braucu cenšoties netraucet
> citiem...

nu beeeeidz, labi saprati, ka tas bija par tavu standarta attieksmi
"maukshu pofigaa aatraak, uzspljaut uz ierobezhojumiem un to, ka citi
mani taadaa aatrumaa var arii nebuut gaidiijushi"

nav jau runa par atljautaa aatruma nelielu paarkaapshanu. runa ir par
pirkstu veezeeshanu, vaimanaashanu par to, cik ljoti tie sliktie leenie
kaadu te satrauc un to, ka nav tas kriksis kauna saprast - paarkaap, ja
cits ieveero - piebremzee.

un, ja tieshaam shkjiet, ka vajag palielinaat - nu tad agjitee par to,
vaac parakstus, raksti rakstus (tik ne taadus, kaa sheit =) ), ierosini
likumu un noteikumu groziijumus... ljoti iespeejams, es daudzos
gadiijumos tevi atbalstiishu :)

--
  Rich