[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rich richlv at nakts.net
Mon Jul 25 20:07:59 EEST 2011

On 07/25/11 15:04, Karlis wrote:
> Kapēc ļautiņiem patīk pārspīlēt tikai sev vēlamā virzienā, savukārt
> otru virzienu atstāj bez pārspīlējumiem?
>
> Velkas -nozīmē atļautais mīnus 20%. Manā izpratnē.

ok, pa lielam tas nav iipashi labi. bet, kaa jau tika mineets, tas nav
aizliegts. ja tas tik ljoti satrauc, ka jaapaarkaapj noteikumi, jaarada
biistamas situaacijas... nu tad zin, jaapiekriit pt - tad ir jaadodas
pie daktera. kaajinjaam. lai pa celjam paaraak nesatrauktos.

> BTW -  šodien tak kaut kur presē figurēja starptautisks pētījums, ka
> tie, kas velkas tiešām uzbudina daudzus citus mierīgus braucējus.
> Cepties var ilgi, tolka nekāda..

uhu. uzbudina. reaali sakarina un taa :>
nav jau runa par to, ka var papurpinaat "ai, kaa velkas". bet ja tas
tieshaam notiek regulaari, ja tas tieshaam reaaliregulaari padara
nervozu un izraisa biistamas situaacijas - nu mosh tomeer vinji nemaz
tik ljoti nevelkas ?

  Rich