[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rich richlv at nakts.net
Mon Jul 25 20:04:47 EEST 2011

On 07/25/11 15:34, hardcore at parks.lv wrote:

> On Mon 25/07/11 3:24 PM , Martins <martini.zupa at gmail.com> wrote:
>
>     otras puses tur ir noteiktais limits kuru pārkāpt ir
>     pārkāpums....
>
> Un tagad apdoma savu viedokli, ja neeksistētu tas limits...

a shito izskaidrot ?
tur ir limits. kas ir jaaapdomaa shajaa gadiijumaa ?
veelreiz - _tur ir tas limits_.

vietas, kur nav limiti, mees shobriid neapspriezham. dazhaadi baanji
shur tur citur bez limitiem - kaads tiem sakars ar ielu riigaa, kur _ir_
limits ?

es tik taa, godavaards nesapratu liigumu vinjam apdomaat viedokli par
esosho situaaciju, ja shiis situaacija buutu radikaali citaadaaka :)

> Ojārs, brauc pēc principa - netraucē citam.

uhu, gruzijaa arii taa brauc. principaa var tachu vai nu taisiit
kampanju, lai maina noteikumus, vai doties uz taadiem regjioniem, kur
visi taa brauc. a taa kaut kaa muljkjiigi, ar lielu dalju satiksmes
daliibnieku var reekjinaaties, tik dazhi taadi, krutaaki par visiem.
--
  Rich