[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Mon Jul 25 19:24:21 EEST 2011

Tā kā nevienu bildi Māra neiesūtīja, tad to daru es:
http://twitpic.com/5p2nc2
http://twitpic.com/5p2nea

Katrā ziņā - tik daudz, cik info esmu salasījies, tad šim konkrētajam - LR
Discovery 2 TD5 '99 - ir savas kaites ar kurām var nākties sadzīvot. Ja
brauc prātīgi, tad no tām var izvairīties ilgāku laiku, ja ne - tad,
protams, var iestāties "nākamtrešdien" variants :D

Katrā ziņā - skaidrs ir viens, ka baigi noderētu kāds ar pareizajiem
diagnostikas tūļiem, lai noteiktu 3 amigo problēmu, jo no Paratrūpa
aizlienētais standarta OBD2 lasītājs neko īsti neprot nolasīt, savukārt, uz
sitiena atvēzēties, lai iepirktu Nanocom.... ē, kaut kā nevelk :D Protams,
var jau dzīvot ar 3 panelī degošām lampiņām, tak kaut kā gribas to sakārtot.
Jebkurā gadījumā, būšu priecīgs pakomunicēt ar LR Discovery "laimīgajiem"
īpašniekiem, jo ir vēl dažas lietas, kas interesē, taču uz sitiena nav
skaidrs, ko un kur atrast.

/Reinis