[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Jul 25 15:24:22 EEST 2011

Sūds par rakstu. Es par to kas dabā notiek. Droši vien jau es kaitinu
visus, kas "iekļaujas". Vot jautājums tā darīt ir labi vai slikti? No
vienas puses es bremzēju satiksmi un citiem nāksies mani apdzīt. kāds
noteikti nepamanīs laicīgi, mauks pa mēmajiem, jeb radīs avārijas
situācijas. No otras puses tur ir noteiktais limits kuru pārkāpt ir
pārkāpums.... A tas ka man auto pēcpusē kāds iemauks man diži nerūp,
jo tur iemaucēju sveicinās pamatīgs custom āķis, rāmis, un panna....
Vienīgi no fūres bail... Bet tie ietur distanci paši.