[Autoliste] Re: gaaziens...

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Jul 25 13:07:25 EEST 2011


To Tu stāsti tautai, kas nigrolu, TAD-17 un citas pārbaudītas vielas
mēdz palietot smērēšanai  :D
Tāpat instrukcijā ražotājs paģēr 30deg leņķi vinčošanai, bet praksē
tiek mierīgi ar 90deg strādāts, vai vispār pat "aiz stūra" (tas no
paša pieredzes).

Teiksim ComeUp par lubrikāciju saka šādus melus (jau pašā sākumā
teksts, ka ar rūpnīvas iepildīto pietikšot uz mūžu - nu, ja mūžā ir 3
gonkas paredzētas, tad jā): All moving parts in the winch are
permanently lubricated at the time of assembly. Under normal
conditions factory lubrication will suffice. If re-lubrication of gear
box is necessary after repair or disassembly use Shell EP2 or
equivalent grease with 0.25 litres. Free-spool T-handle lubricates
regularly with light oil. It is not allowed to have brake ass’y
lubricated.

Nu Ruu: ko tur no draudzīgā kantora var lietāt pēc specenes?

Te ir viss blabla: http://www.comeupwinch.com/download/DV-6000-15000.pdf
Tur var konstruktīvi redzēt kā var saveidot lauzienu. Ja ne tā
pieskrūvēs, gali izgriežās un tad sāk strīķēt mehānismi. Tāpēc tā
mazliet pat māksla ir: uzlikt vinču uz plaukta, pievilkt, iespriegot
lai iesēžas, pievilkt vēlreiz... Un svaigi piekrauta ar smēri viņa
protams ir pasmaga, bet iesilstot ir jāpaliek vieglākai. Ja ir
pavinčots, arī aukstai būtu jābūt labākai, jo eļļa aiziet kur vajag un
liekais izspiežas pa kaktiem. Un jā - pārkraut ar smēri arī nevajag.
Lieka smēre labi bremzē.




2011/7/25 Juris Knakis <lubes at inbox.lv>:
>
>> Vincai mazu apgriezienu liela spiediena smeri lenajos parnesumos. Kaut
>> ko no taam tuubaam ko draudziigo ellju un smeeru kantorii atradu. Un
>> reduktoraa laikam 85w90 vai ko tadu. Bet tas ir nestandarts - gigglepin
>> divmotorniece ar elljaa peldosiem zobratiem.
>
> nu vot, mees te ar shtukojaam, kas nosaka vai tie daudzpakaapju
> planetārie pārvadi smeereejaas no tuubas vai peld :-)
>
> doma ka panaakt vieglaaku mehaanisma griesshanos bez slodzes.
> protams vienkaarshaakais buutu jauna tipa mehaanisma iegaade, kas
> patiesiibaa jau nebuut nau nemaz tik daargi, bet pirmkaart mehaanismu
> tirgotaajam shobriid nau ko tirgot, otrkart tika paarjaukts un
> atrestaureets klasiskais uznaakoshais aparaats, kuram tikvientaa vaina
> ka nu aplam smagi naak aaraa :-))))
>
> -------------------------------------------
> Vispār jau vai tad patiešām nav nekāda pieturas punkta, kurš ļautu
> spriest, ko tais vinčās pildīt? Principā tur prasītos kaut kas ķipa SAE
> 80W-140,
> API GL-5 , bet savulaik ir nācies darboties ar vinčām, kur izmantoja
> NLGI 00 klases smērvielu , t.s. pusšķidro. Kaut kādiem galiem tak jābūt?
> Ruu
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>



More information about the Autoliste mailing list