[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Jul 25 12:55:47 EEST 2011

taa, kura tur kaukur pilseetaa... Artileerijas vai kurtur..? kaukac x
izgajsnedelj tika tur iegadas par draudzigu naudinju, jaa. vel jau tepat
kaukur ir puikas, kas ieperk ieks GB un site jauc aaraa. stures un optikas,
dabig, neder, tak parejais gan un cenas ar draudzigas.
par "vienu salniku" - t.sk., tamdelj top www.landroverklubs.lv - vienam
salniks, otram vel kas un kopa jau normals pasutijums.
maara, pa ausu galam sitaja iedzilinas

Sepat LV. Ir bodite kura ir nupat jau puslidz sapratigas cenas. It ipasi ja
ir uz vietas un var panemt plauktaa. Bet ja buus nakamajaa tresdienaa.......
Tad gan uzmanities der. Reizeem arii pat ir naakamajaa tresdienaa. Bet
reizeem or fantastiski staasti...  :-)

Taa gan es ar visu pa taisno suutu. It iipasi ja nedeg un nevajag vienu
salniku.