[Autoliste] Re: ietilpiigs auto, bija: Re: Re: viela pardomam un diskusijai

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Jul 24 23:11:07 EEST 2011

lidz sim tovera strunti nak zlerkstedami. jeb Tu par pasutisanu kautkur
sepat, LV? atnemsu deelam vinja gludekli, ja sausmiigi sagribeesies pasai
braukt vai Lady taxi sazinkadelj atteiksies atbraukt pakalj :D
maara

Ak un jaa - drosi vien kaut kad pienaks ta reize Maara uzzinaas ko
patiesiibaa noziimee 'buus naakostresdien'   ;-)