[Autoliste] Re: gaaziens...

arc arc at intelectuals.net
Sun Jul 24 13:34:43 EEST 2011

Martins wrote, On 07/22/2011 09:26 PM:
> Ot neesmu. Pilots ir citur un es neatradu nevienu sakarigu shturmanu.
> Bet ar nesakarigiem un avanturistiem soreiz nav noskanojuma aukleties.

hehe, taa ir, es jau ar biju sataisiijies, ka peec ilgiem laikiem akkal
pirmdien rokas nevarees laaga pecelt no barankas groziishanas, bet akkal
nekas nesanaaca, kaa parasti :)

> Vincai mazu apgriezienu liela spiediena smeri lenajos parnesumos. Kaut
> ko no taam tuubaam ko draudziigo ellju un smeeru kantorii atradu. Un
> reduktoraa laikam 85w90 vai ko tadu. Bet tas ir nestandarts - gigglepin
> divmotorniece ar elljaa peldosiem zobratiem.

nu vot, mees te ar shtukojaam, kas nosaka vai tie daudzpakaapju
planetārie pārvadi smeereejaas no tuubas vai peld :-)

doma ka panaakt vieglaaku mehaanisma griesshanos bez slodzes.
protams vienkaarshaakais buutu jauna tipa mehaanisma iegaade, kas
patiesiibaa jau nebuut nau nemaz tik daargi, bet pirmkaart mehaanismu
tirgotaajam shobriid nau ko tirgot, otrkart tika paarjaukts un
atrestaureets klasiskais uznaakoshais aparaats, kuram tikvientaa vaina
ka nu aplam smagi naak aaraa :-))))

=)
arc