[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Jul 20 23:26:33 EEST 2011

Nu nesaki. Es pseidoielas traktoram uzliku OMEs, kad bija jaamaina. Ir
nobraukti tagad 3 gadi nezjeelojot: velkot smagus treilerus, raustot
autinjus un traktorus no dublja un sniega aaraa, bez zjeelestiibas
atvelkot pa granteneem (paradox, bet Grabber AT2 labaak turas uz
grants nekaa pikja, attieciigi 100kmh ar to banduuru nav nekas
nereaals), arii plakaniski, palecoties ar visiem 4 un taa taalaak.
Pirms meenesha traktors tika uzdziits uz stenda un izkratiits.
Secinaajums - amorti shobriid ir labaaki kaa vienam otram ielas
sedanam pilniigi jauni un tikko uzlikti.

Un ja saliidzina ar ilgterminju, tad laikam nemaksaaja arii taadu
kosmosu, njemot veeraa ka uz lielaaku laiku tomeer. Vieniigi gonkaas
OME arii vienam otram ir par vaaju. Bet nu tur vienam otram arii
reizeem ar vienu sajuugu gonkaa ir par iisu......  :-)

Vieniigie meesli ar OME ir ja izdodas sasist bukses kas ir spicajaa
galaa (vispaar tur kitaa naak poliuretaans, tad ir uz ilgu laiku).
Veel to galu nav izdevies ne reizi atskruuveet ar uzgriezni
nenogriezjot shtoku. A piemetinaats vairs netur. Vieniigi tas gals
laikam jaunajaam OMEem ir uzlabots (kkad vienaa no nesenaam gonkaam
ATAServiss bija padaliijis bukletus, tur kaa reizi bija uzlabojumi).