[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

arc arc at intelectuals.net
Wed Jul 20 14:52:46 EEST 2011

Juris Knakis wrote, On 07/20/2011 01:23 PM:

> Ar vecmeistaru paretam satiekamies - kā nekā mani iekš "raļļi" ievilka,
> bet tiešām paretam ...
> Bet testa "draivu" vietas Rīgā bij vairākas :-) Amortizatorus testējām uz
> Duntes ielas, ja, velkot "ar pillu", auto "neatlēca", tad bija OK.
> Tolaik arī
> samācījos amortiņus gatavot ....A citi pirka "Bilstein"-us :-)))))) A mums
> bija pārtaisīti UAZ 3151 :-) Nokrāsoti dzelteni, konkurenti par biezajiem

nja, par uaz amortinjiem, man uz japaanju bobika ari staav uaz amji,
nekas cits netur, plazinieki paaris meeneshu laikaa sadaliijaas
sastaavdaljaas.

a par paarlasiiishanu.. jaa, taa bilshtuku padariishana bij ari veel
pacmit gadu apakalj :-) ar pieredzeejusha automehaanikja  padomiem tika
paarlasiiti veci audi origjinaalie elljas amji, un uzpildiiti ar
sastaavu no kanninjas bez uzrakstiem, tad uz audikvattras atraadiiti, un
pat pierdzeejushi atvilceeji briiniijas -oooo, kas teyu tie par amjiem!?
baigi \m/ turaas :)

a tagad ne vairs izejmateriaali, un njemties ari slinkums ;))))
tajau labaak samaksaa tos " tjipa 100 rubljus" un miers ;) patiesiibaa
jau pat nemaksaa, brauc kaameert izjuuk pilniibaa un tad domaa ;>

=)
arc