[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Jul 20 13:23:22 EEST 2011

>  nu, savulaik tak gjertr/chakenes stuurii jamie kaa darbojaas, tad
> tas
>  brugja posms liidz bazniicai ar apli galaa bij standarta tesdraivs
> ;)
>  betnujaa - sen tas bij, tagad pat baisi kauko taadu iedomaaties tur
>  buutu ;> betnu jaa sen vecmeistars nau dabaa maniic. taa tas
> laiks paiet.
>  ------------------------------------------------
 Ar vecmeistaru paretam satiekamies - kā nekā mani iekš "raļļi"
 ievilka,
 bet tiešām paretam ...
 Bet testa "draivu" vietas Rīgā bij vairākas :-) Amortizatorus
 testējām uz
 Duntes ielas, ja, velkot  "ar pillu", auto "neatlēca", tad bija OK.
 Tolaik arī
 samācījos amortiņus gatavot ....A citi pirka "Bilstein"-us
 :-)))))) A mums
 bija pārtaisīti UAZ 3151 :-) Nokrāsoti dzelteni, konkurenti par
 biezajiem
 saukāja, jo "Bilštuki" 100 rubļus gabalā maksāja ...  :-)))))))
 Ruu