[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

arc arc at intelectuals.net
Tue Jul 12 22:12:19 EEST 2011

Martins wrote, On 07/11/2011 09:57 PM:

> Es laikam savam "traktoram" uzlikshu aizmuguree metaala viengabalaino
> bamperi (tur tagad ir plastmasas gali, kurus jau ir naacies pa mezju
> mekleet...) ar shvelleri iekshpusee un 2 video regjistratorus salonaa.

nu plastmasas galus laiciigi bvaig atstaat maajaa

bet par bamperi, tur tomeer viss taa smalki izdomaats.

tas pamasiivais un tomeer pamiikstais dzelzsgabals ne velti taads ir.
jamais tomeer daaaudz energjijas uz sevi panjam ari pasham kaukur
ievelkot. piemeeram nesen kaareejo reizi izpildiijos ar pedaalgriidaa
panjemot kaartiigu baobabu atpakaljgaitaa naktii mezhaa lecot no graavja
aaraa :-)))
baaziens bi taads ka nepieskruuveetais raadzinsh noraujot vadus
aizlidoja kaukur bagazhiekaa utt...
saukaart maajaa apluukojot peecpusi tika secinaats ka vieniigais
remonts, kas nepiecieshams ir paaris veiklas kustiibas ar kuvaldometru
laij vareetu attaisiit pakalju, a taa nelielaa baļķformas iedobe tkkai
lieliski papildina kolekciju :)

taapat savulaik ar prieksu ir frontaali njemts baobabs kaartiigaa
toniii...ziemaa, mezhaa kaukur 3ais gangjis griidaa ;) peec kura
vieniigais no naacaas izmest bija pats bamperis.. un veel muftas
ventilators kuram no baaziena aizlidoja spaarni (i to pamaniij tik peec
kaadaam dazhaam dienaam) . viss, ja neskaita kaadu briidi bezsamanjaa un
auto labu gabalu no accidenta vietas :-))

citi auto taadaa baazienaa sadalaas sastaavdaljaas, zinu :-)

> Un tad miiljie steidziigie - viss ir vienkarshi - esat aiz manis,
> netiekat normaali garaam - man neineteresee kur juus paliekat,
> skrienat vai nu malaa staavoshajos iekshaa, vai mana traktora pakalju
> kanteejiet (tam sekos ekskluziivaa bampera daargais remonts).      :-)

a par to ka reizeem apbizho uz ielas... vaig iegaadaat autombiilim
briesmiigaaku paskatu :-))) savulaik man bija shitaada sarkana
kupejkvattra, kurai neviena vietinja nebij taisna, visi spaarni, haubes,
jumts meerenaa gofraa :-))  vot kaa tamaa autoo iekaapa, taa visi uzreiz
i celju deva i priekshaa neviens neliida.

tagad ari, ja sanaak kaukur braukt ar japaanju bobiku, saakumaa nevar
sapr, ko visi tik pieklaajiigi peekshnji palikushi :-)))

vot peedeejaa laikaa gan gan kaukaa sanaacis bish piestraadaat pie tamaa
aparaato gjiimja uzlaboshanas, i cikveeciigaaks kjengurstienis
sametinaajies, i vincha noskruuveejusies, pat kaukaadas ieliigaakas
riepas, visi ragi un troses palenaam pazudushi.. ehhh nujaa, nopietnaa
mezhaa taapat jau kaadu briisni nav sanaacis liist...
ja taa turpinaasies saaks veel tam ar priekshaa uz ielas griezt ;>