[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jul 12 10:39:59 EEST 2011

Ne gluži. Tur tas notiek pietiekami dinamiski, bet ne agresīvi. Tur
tiešām cilvēks parāda, sāk braukt, un viņu mierīgi ielaiž ja viņu
laiž, nevis mauc sānos uz urrā. Viena lieta ir braukt dinamiski, bet
dinamiski te brauc bieži vien visi vai daudz, un ir kaut kāda nosacīta
plūsmas dinamika. Tie, par kuriem sūdzējos, čakarēja pilnīgi visus
citus un dezorganizēja savā ziņā labi organizētu satiksmi. Un cik zinu
no teorijas, tad šitādi pidari ir viens no iemesliem, kāpēc sākas
plūsmas viļņošanās un attiecīgi arī samazinās trakta caurlaidība.