[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Jul 11 21:57:17 EEST 2011

Nevelkos, ljoti labi iekljaujos kopeejaa pluusmaa un no vietas
starteeju krietni aatraak un operatiivaak par tiem, kas nespeej
laiciigi uzsaakt. Kaadi no klaatesoshajiem pat teiktu, ka es pat par
mazu distanci ieturu.... ;-)  Vnk man patiik tomeer atstaat kaadu
pusmashiinas korpusu priekshaa briivu lai, ja nu priekshaa braucoshais
izdomaa kreatiivu manevru, ir laiks man savaakties, sabremzeeties vai
paspeet pamukt malaa. Tas nav uzaicinaajums tur ieliist, savukaart tur
iekaartoties pieklaajiigi nav iespeejams jo vietas vienkaarshi nav
(varbuut ar smartu vareetu, bet tie parasti neriskee).

Es laikam savam "traktoram" uzlikshu aizmuguree metaala viengabalaino
bamperi (tur tagad ir plastmasas gali, kurus jau ir naacies pa mezju
mekleet...) ar shvelleri iekshpusee un 2 video regjistratorus salonaa.
Un tad miiljie steidziigie - viss ir vienkarshi - esat aiz manis,
netiekat normaali garaam - man neineteresee kur juus paliekat,
skrienat vai nu malaa staavoshajos iekshaa, vai mana traktora pakalju
kanteejiet (tam sekos ekskluziivaa bampera daargais remonts).      :-)