[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jul 11 18:52:11 EEST 2011

On 2011.07.11. 17:57, Martins wrote:
> Bet es miiliishi secinaaju ka pid0ru koficients Riigaa ir kudish
> lielaaks nekaa citur (ir aizdomas ka citur tas tiecas uz nulli,
> savukaart Riigaa uz pozitiivo bezgaliibu). Ot pavadiiju mieriigi laiku
> mazpilseetaas un laukos, pieradu cilveeki brauc mieriigi,
> pieklaajiigi, palaizj viens otru, normaala pluusma, nav visu laiku
> jaaseezj kaa uz adataam. Atbraucu uz Riigu un saakaas. Astonjos no
> riita 6km distancee viens pid0rs ar nekaadi neizlecoshu un
> ikdienishkju auto izdomaaja ielekt priekshaa taa ka dabuuju salikt pa
> [...]
Savukārt man prieks par to jauno Slāvu pārvadu. Piektdien vakarā
izbraucām divi auto no Jūrmalas, lai satiktos Juglas makdonaldā. Viens
brac caur centru (Lielirbes, Valdemāra, Brīvības), bet otrs apkārt (Salu
tilts, Krastene, Slāvu pārvads, Juglas iela), rezultātā apkārtceļš bija
2 minūtes ātrāks, jo vējš vislaik var mierīgi svilpot gar logu, nevis
jāliek sajūgam un bremzēm strādāt. Pat ja apkārt būtu 5 minūtes ilgāk,
tik un tā brauktu tur.
Pa kreisi griezēji tur tomēr bija, bet stipri mazāk. Kā auto
izdiskutējām, tad ir megafeils ar zīmēm kaut vai tāpēc, ka uz Saharovair
zaļā zona pa vidu, tātad "tikai taisni un pa labi" nosaka tik to, lai pa
Saharova ielu braucošajiem purnā neierautu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn