[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

swolotch swolotch.l at gmail.com
Mon Jul 11 16:37:40 EEST 2011

kaa vienmeer, agraak izlasiit nesanaaca :) imho juus te par divaam dazhaadaam laishanaam - laishana joslaa (piebremzeeshana jeb distances
palielinaashana ar priekshaa braucosho, par ko Ruu) un laishana pa vidu (noliishana pa labi, lai kaads vareetu veidot tresho joslu, par ko, cik
sapratu, KPL).

swolotch

p.s. ja uz 110 kruiizee, vai ta tik biezhi sanaak kaadu tur laist? ;) uz 120 jau tur meedz apstaadinaat mazie zaljie pidarinji :(