[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Sun Jul 10 17:21:12 EEST 2011

Ja nemaldos, tagad no Lubānas ielas kreisais pagrieziens uz Saharova atkal
atļauts, krustojumā labajā pusē sadalošajā joslā zīme "tikai taisni un pa
kreisi".

Bet par to iepriekšējās ielas kreisā pagrieziena noņemšanu, tiešaam
vajadzeeja košās malas pie zīmes tikai taisni. Piedevām pirmajā piegājienā
zīme bija iebadīta labajā pusē aiz staba, nezinot īsti pamanīt nevarēja.
Tagad vismaz pagrieziena vidū skaidri piekārta. Pa kreiso griezēju ar mazaak
palicies.

M.