[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Jul 8 08:39:00 EEST 2011

>  > gadus sazincik (kad vel nebijam aplauzusies, tatad tuvu
> desmit) atpakalj
>  > Autoliste aizrakstija attiecigajam iestadem, ka saadi butu
> jarikojas.
>  > atpakalj atnaca uudens ar "pats vainiigs". ta ka tomer surtur
> esosas
>  > "dzeltenas malinas" jau ir progress.
 ============================
 Ideja vispār ir veca ka bail - jau laikā, kad satiksmes ministrs
 bija Krištopāns, tāda
 tika izvirzīta. Interesanti, ka tolaik Krištopāns un Lukstiņš,
 arī Zvirbulis bija "par", bet
 zemākajos ešelonos kaut kā viss nobremzējās, laikam jau kāre
 ieraut, kamēr var,
 bija spēcīgāka par loģisko domāšanu ... :-(
> vel mes ludzam CSDD iedaliit kaktinju
>  > un talrunja liiniju, lai sadzerajies soferits varetu uzzvaniit
> un aktiivisti
>  > vinju un vinja autinju aizgadatu maajaas. preti sanemam
> apmeram to pasu
>  > "pats vainigs". ta nu tas muslaikos ir - kas vel vakar bija
> neiedomajami,
>
>  nu skaties, pameegj kopiju (papiiraa vai cc) medijiem vai kaut vai
>  tepat. visi jau aiznjemti, bet ja par budzheta naudu laizh luni,
> tad
>  vismaz pamotiveet gan jau sanaaks.
 =============================
 Diemžēl tas ir raksturīgi mūsu valsts 2., 3. un tālāko līmeņu
 klerkiem - atrakstīties
 taču ir vieglāk, nekā pakustināt pakaļu un veikt kaut kādas
 darbības :-) 15 gadi
 pagāja, iekams sāka uzstādīt mirgojošas dzeltenas ugunis un
 luksoforus uz lielajām
 šosejām pie gājēju pārejām, pēc visai sena Polijas parauga,
 piemēram :-( Bet
 visādus ierosinājumus utt. obligāti vajag dublēt presē,
 Internetā nav iedarbīgi, ja
 nav lielajos infoportālos!

>  a par taam malinjaam, jaunajaam ziimeem jamaas kaa obligaatas kuraa
>  normatiivajaa aktaa buutu jaaparedz ?
 ===========================
 Droši vien, ka papildinājums LVS 77 + papildinājums CSN, kur tad
 vēl?
>  > da beidz, shito *visur* vajadzeetu, kur kaadas izmainjas veic.
>  > Neaktuaalaas ziimes aizklaat ar spilgti oranzhiem maisiem,
> savukaart
>  > jaunaas izcelt ar raamjiem. bet tak priekshkam naudu teereet,
> ja taa
>  > vietaa var pelniit striipainaa sprunguliisha diidiitaaji?
>  > Nedeelju vai divas taa, peectam noformee kaa parasti, un
> atlikushos
>  > redzeet nespeejiigos tad nu ar sprunguliiti peec pilnas
> programmas.
 ============================
 Ideja teicama, tikai ...tiem rāmīšiem būtu jābūt noņemamiem
 utt., vari iedomāties,
 cik maksātu pats rāmītis, nemaz nerunājot par atstarojošo
 materiālu - "Diamond
 Bright" klases līmplēves (ko liek tagad, starpcitu dzeltenajām
 apmalēm) arī
 nevāji maksā. To es rakstu tāpēc, ka zīmju pamatnes (tagad
 cinkota tērauda) arī
 importē no Rietumiem - vietējie ražotāji visi kā viens prasa
 2x...3x augstākas
 cenas un nespēj (negrib) dot vismaz 5 gadu garantiju. Ar barjerām
 tas pats, ar
 visu citu armatūru arī ... :-(
 Ruu