[Autoliste] Re: Auto no Krievijas

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Jul 7 14:15:52 EEST 2011

Notiek un kaa veel. Man zinaamaa Kurzemes daljaa parasti ziemaa, viens
ar trakji izshkjuuree trasi, ir organizatori, sametaas pa latinjam
trakja degvielai un visi gaazh ar zhikiem un golpinjiem. Bet viss pa
zoliido, nopietno, par dzershanu nav dzirdeets, bet domaaju, ka arii
iztiek bez.

2011. gada 7. jūlijs 14:11 Martins <martini.zupa at gmail.com> rakstīja:

Karlis