[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Jul 6 18:10:23 EEST 2011

On 2011.07.06. 15:48, raimonds.v wrote:
> Piekrītu arī š'adam viedoklim, bet pieturos pie uzskata, ka  lielāko
> tiesu steigties gribošo vadītāju, kuri ikdienā ir miera mikas, rada un
> veicina katastrofālā situācija ar satiksmes organizēšanu, nepareizām
> un nepareizi izliktām zīmēm, neloģiski aizliegumi un daudz citāds
> buļļa kaks,
Izbrauciet kā tūrists jauno Slāvu pārvadu ZA virzienā zinot, ka
nepieciešams tikt uz E77 šosejas. Varu saderēt, ka atskanēs bļa, man
vajadzēja tur! Kā vienmēr zīmi par virzienu var izlasīt tikai tad, kad
pabrauc tam krustojumam garām. Kuram gan interesē kaut kāda Lubānas vai
Piedrujas ielas? Šie nosaukumi nepalīdz tikt pa maģistrālo ielu bez
navigācijas palīdzības kaut cik nopietnos objektos ārpus Rīgas. Tāpat
jautājums, kas par nahuj kreiso pagriezienu Lubānas/Saharova krustojumā?
Kāda jēga no jaunā pārvada, ja pēc tam ir tikai 1 josla, jo 2. ir
aizņemta ar nogriezties gribošajiem? Lubānas ielai vispār jābūt kā
maģistrālajai bez kreisajiem pagriezieniem un ar atļauto 70km/h līdz
pašam Dreiliņu aplim!
Piektdien izbraucu, man ir tiesības lamāties, otrreiz uz E77 pa šo
maršrutu vairs noteikti nebraukšu, labi vismaz, ka operatīvi izdevās
apskatīt kartē un apbraukt tos mega strēgoņus uz Rīgas apvedceļa caur
Upesciemu un Langstiņiem.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn