[Autoliste] par volvo vispār -klasika

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Jul 6 16:02:40 EEST 2011

 klasika rullē: maza melna kleitiņa, uzvalks,saldējums pols, lauku
 pārtika, aizmugures piedziņa, zelts/reāla nauda,Remarks utt. Tad
 kad cilvēsk " atēdas"  visādas buļļa kakas  (plastmasas
 treniņbikses, importa pārtiku, priekšas sānu un hibrīda
 piedziņu, krdītkartes,komiksi) tad arī sāk saprast klasiko lietu
 vērtību.
 p.s. nesen vienā autoraidījumā kāds ļoti cienījams mūziķis
 izteicās, ka pakaļas piedziņa esot atmirstoša
 parādība..nezināju smieties vai raudāt... bet tiešam negaidīju
 no tik inteliģenta cilvēka tādu sviestu dzirdēt.
 ramonz
 =======
 Citējot *Ginc <ginc at pie-dabas.net> [1]*:

Links: