[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Jul 6 14:02:35 EEST 2011

> Nejauc jēdzienus: "nodara sliktu" un "ir cēlonis". Ātrums nav
> cēlonis
>  sliktai drošibai uz ceļiem . Cēlonis ir braucēji kas nemāk
> braukt.
>  Radari kontrolē tikai ātrumu, par braucēja adekvātumu tiem nav
> ne
>  jausmas, tāpēc reāli uzlabot drošību tie nespēj.
 ==========================
 Jā, tieši tāpēc tie tādi arī ir, jo tikai par dažiem
 procentiem vadītāju var teikt,
 ka tie prot braukt, vēl daļa prot braukt un domā ar galvu, bet ir
 vesela masa,
 kura brauc "kā sanāk", brīnās pēc tam (ja ir kam brīnīties) -
 tieši to dēļ
 ātruma ierobežojumi eksistē un tiek kontrolēti. Es vēl sestdien
 atceļā no
 Jaunpiebalgas nebeidzu brīnīties, kādi tik āksti nav sastopami uz
 ceļiem ... :-(
>  Viens nemākulīgs braucējs kas velkas uz 75kmh kad apstākļi
> ļauj brauk
>  ātrāk izraisa ļoti daudz papildus apdzīšanu+ sakrāj aiz sevis
> līdzīgu
>  nemākuļu kolonnu ka jau rada reālas avārijas risku.
 ============================
 Prasmīgs un domājošs braucējs mierīgi tiks galā gan ar
 vientuļu "lēno divplāksni",
 gan ar veselu kolonu, bez liekas sapīkšanas, lamāšanās un citu
 braucēju
 nievāšanas. Ir daudz iemeslu, kāpēc kāds brauc lēnāk, un pat,
 ja viņš to dara
 kāda iemesla dēļ, viņam uz to ir tiesības :-) Kaut kā Rietumos
 ļaudis to lielākoties
 saprot, pie mums un vispār Austrumeiropā kaut kā vāji. Par
 Krieviju vispār
 nerunāsim. Un tad kārtējo reizi secinām, ka "ātrums nogalina"
 ... :-( Diemžēl
 lielu daļu vadītāju var mācīt, var nemācīt, kā auni bija ,
 tā paliks. Tev nav nācies
 ielaist sev priekšā auto, ja redzi, ka viņš nepaspēs pabeigt
 apdzīšanas manevru?
 Diemžēl ir vadītāji, kuri nelaidīs spītības vai zema IQ dēļ
 - sak, lai tik mauc
 pretimnākošajam purnā...Nezinu, es laižu, viena vai pāris auto
 garums uz brauciena
 garuma fona ir čiks IMHO.
 Ruu