[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 6 13:53:10 EEST 2011

On 07/06/11 13:14, Ginc wrote:
> [...]
> Radari kontrolē tikai ātrumu, par braucēja adekvātumu tiem nav ne
> jausmas, tāpēc reāli uzlabot drošību tie nespēj.
> Viens nemākulīgs braucējs kas velkas uz 75kmh kad apstākļi ļauj brauk
> ātrāk izraisa ļoti daudz papildus apdzīšanu+ sakrāj aiz sevis līdzīgu
> nemākuļu kolonnu ka jau rada reālas avārijas risku. risinājums ir mācīt
> un vēlreiz mācīt autovaditājus, kursos, lekcijās, visādos padomos,
> praksē. Lai cilvēks zin kāpēc ar FWD uz grantenes līkumā atlaižot gāzi
> auto sāk šļūkt. nevis iepleš acis un atduras pretējās puses krūmā.

brrr. piekriitu, ka radari komplektaa ar liikiem aatruma ierobezhojumiem
ir slikti, bet nu...
ja tu ceri, ka tagad vai driizaa naakotnee visi vadiitaaji buus mega
rallisti... vai nu tu esi naivs, vai joko :)
ne visi braukaas ikdienaa, un, lai vai cik diivaini tas neliktos, ik pa
laikam paraadiisies jauni brauceeji uz celja. vai nu naaksies pierast,
ka liela dalja brauks sliktaak nekaa guru gribeesies, vai arii buus visu
laiku jaasatraucas, kaa, luuk, tas tur mani piespieda vinju apdziit
nepaarskataamaa liikumaa !

tas ir liidziigi kaa cereet, ka visi kompju lietotaaji buus driizumaa
nenormaali advanceeti, neklikshkjinaas sliktaas vietaas un ik pa laikam
paraus valjaa konsoli un veiks sava lokaalaa tiikla droshiibas auditu.

pirms dazhaam dienaam maniiju atsauces uz vairaakiem peetiijumiem
amerikaa laikam, kur tika secinaats, ka daudz vairaak avaariju izraisa
agresiivi brauceeji (ka tik dalja no tiem nav mega rallisti un guru pie
reizes :) ), nekaa nemaakuliigi brauceeji.

un vispaar, maara, fui - shitaadu fleima rakstu te paraadiit :>

--
  Rich