[Autoliste] Re: Auto no Krievijas

arc arc at intelectuals.net
Mon Jul 4 14:52:06 EEST 2011

Juris Knakis wrote, On 07/04/2011 12:03 PM:
>     IMHO jāved tik šurp un jāreģistrē kā "vēsturiskais spēkrats", tad nebūs
>     nodokļu. http://www.csdd.lv/?pageID=1267098061
>     G.
>
> ===========================
> Nujā, teorētiski ar to verķi varētu kaut vai savā gaitā atbraukt, par
> cik viņš ir braucošs
> un ar derīgu TA. Radagabals uzrakstītu pilnvaru braukšanai / pārdošanai
> , un OK.

aanu ja veel shobriid deriiga TA, tad protams ka svoim hodom jaabrauc
:)) ehhhh, vareetu pat pieteikties par pilotu shaadam pasaakumam
atvaljinaajumaa ;))) btw no kurienes tam auto jaabrauc?
aatraak  pa kaad 70-80kmh jau tas auto imho pat jauniibsdienaas nau
skrejis, ne?

> Bet tad jābrauc uz turieni ar vēl vienu auto, kā saka, pavadībai, ar ko
> atvest tos nezin
> cik kg rezerves daļu - dzinēji, ātrumkārbas, vispār sazin kas :-) Kad

nu tur kaadu kravas businju vaig + cieto sakabi katram gadiijumam
pakjert liidzi.

> Turklāt pats es ar to auto diez vai krāmēšos - sen vairs nav ne kur, ne
> ar ko, un vispār
> kādreizējā entuziasma arī vairs nav ... Tā ka iepriekš būtu patiešām
> jāatrod interesents :-)
> Bet auto ir interesants, sava laika konstrukciju piemineklis :-)

vot paziistama situaacija, diez ko tas vareetu noziimeet ;)))
neneu interese veel ir, vietas gan nau - visas vietas jau aizsistas ar
hlamiem, kuru skaits gan peedeejaa laikaa tiek samazinaats -
galvenokaart ar domu ka lai dzelzis nonaak labaas un chaklaas rokaas.
jonu fazendas ar lielu tukshu angaaaru visa taa glabaashanai nau :(
a citaadi katastrofaali truukst laika, pat tekoshaa transporta
uztureeshanai :(
bet pienjemu, ka kad buus laiks, tad akkal nebuus $$ , un tad jau vairs
akkal nevuus intereses.... taa taa dziive paiet.

bet vispaar ir zinaams viens cilveeks kuram ir vieta, un kursh meedz
iepirkt  vecus skandinaavu armijas visurgaajeejus ;)) un transporteet
jamos maajaa,
savulaik incejaas par tieshi shaadu aparaatu kaa piedaavaajumaa, bet vai
veel ir interese - nezinu.

=)
arc