[Autoliste] Re: Auto no Krievijas

arc arc at intelectuals.net
Mon Jul 4 11:20:22 EEST 2011

Juris Knakis wrote, On 07/03/2011 05:50 PM:
> [...]
>     nakamgad vairs ne - delj kaukadam ES prasibam vai ka tml ari jaunos
>     RU auto
>     te vairs ni un ni. to, kur meklejami kolekcionari, Ruu pats zin.
>     m.
>
> ===============================
> Apmēram tā arī ir - skaidrs, ka atvešana jāorganizē pašam / pašiem, jo
> vairāk
> tāpēc, ka tur ir kaudze ar rezerves daļām, jaunām. A tā radinieks
> savulaik pat
> bija tam verķim nocinkojis visu, ko iespējams utt.. :-)
> Jāpavaicā varbūt Motormuzejā, tikai par jaunu to auto saukt nevar - 52 gadi

nu es taa sapr ka tu jamo gribi atvilkt no krievijas un paleenaam
noandeleet kaadam. kopaa ar regjistraaciju lv tas atvilkshanas
pasaakumsgan vareetu taapat jau izmaksaat padaargi, taa ka vilkt vareetu
vareetu tad, kad ir gatavs njeemeejs.

no otras puses labs darbs, kas izdariits, turklaat lv likumdoshana
vareetu mainiities tikkai shajaa gadiijmaa neveelamaa virzienaa.

a par moskvichiem - man kaiminjsh paarisgad appaklaj kaareiz noandeleeja
labu moskvichu ar izietu skati... uz maskavu :-)
\m/ krievs sovim hodom ar to aparaatu maajaa aizpiljiija. un cik
zinaams, ari veiksmiigi galaa nonaaca ;)

ja ir tiiri andeles interese, mosh taadam aparaatam ir njeemejs turpat
krievijaa, bet nu ja nau iistais skaidriibas, tad motormuzejaa
painceeties nteikti var. mosh var tavu aparaatu uzreiz iecelt
veesturisko speekratu kaartaa atsvabinot no kaada nodoklja?

btw ari juurmalas vecaas tehnikas muzejaa ir kekss kas speejiigs dabuut
dajebko no dajebkurienes ;)) var tur ari painceeties :)

=)
arc