[Autoliste] Re: Oftopic -Hamelioni

KPL kpl.listes at gmail.com
Wed Jun 29 10:55:28 EEST 2011

2011/6/29 arc <arc at intelectuals.net>:

> kas ir matinaataajbode rankjadambii? tas ir kaukur blakus huuzhubodei? :-)
>
> =)
> arc

Ganjau ka taa kas tur iepretim preses namam, pirms trollju pieturas.
Ir tur kaukaads uukjis, kuraa reiz mans meeginaajums paskatiities ko
tirgo beidzaas ar strupu atcirtienu - nau ko skatiities, ja negrib
pirkt tad esam ciet. Taa es pat darbalaiku nenoskaidroju, varjaubuut
ka tieshaam skaitiijaas ciet.

--
KPL