[Autoliste] Re: Oftopic -Hamelioni

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Jun 28 07:31:22 EEST 2011

   Tā kā palikusi aktuāla šāda problēma rodas jautājums kāds
 kautko zin par metināšanas maskām hamelioniem?
>  Cik nopratu lētie ir mēsli tas tā kā būtu skaidrs , bet kuras
> maskas ir tādas kā "ekonomiskais variants", bet lai acis
> nesabeigtu?
>  Skatos uz  3M bet cenas LV vienkārši kossmosss ...Speedglass 100
> ASV 120$ a LV 140Ls ...sviests kautkads.
>  Kādi ir citi varianti? moš kāds zin kādus citus ražotājus kas
> vismaz ir normālās cenās?
 =================================
 Mja, metināšana galīgi nav mans profils, bet varbūt var ar kādu
 sarunāt, lai atved
 no Rietumpuses? Minētā cena LV tiešām nešķiet īsti adekvāta
 :-( Bet nu tā pie
 mums tās cenas mēdz veidot :-( A varbūt tomēr jāatvēzējas uz
 to cenu? Katru
 nedēļu tak jaunu masku nepirksi?
 Ruu
 P.S. Nav par metināšanu, bet sirdī prieks - jau diennakti esmu
 vectētiņa statusā :-)))))))
 Ruu