[Autoliste] Re: Sviests parastais

KPL kpl.listes at gmail.com
Wed Jun 22 11:14:34 EEST 2011

nu njemot veeraa kaa taas suuda izzinjas tiek izsniegtas - "suudziibas
ir? nav? samaksaajiet luudzu kasee.... te buus!" - shitaa papiiriisha
jeegu neredzu.
Savukaart ja jau man taa vadiitaaja aplieciiba ir izsniegta, taatad
esmu arii med izzinju uzraadiijis?

tad kaada suuda peec par muusu naudu tiek visi tie regjistri
uztureeti, ja beigbeigaas vinju saturam nav noziimes, tikai
sanjurciitam papiiriitim ir speeks?

KPL