[Autoliste] Gaisa Baloni.

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Fri Jun 10 11:16:16 EEST 2011

Morgen!
tā kā mums ir  Sporta Klubs "99 gaisa baloni" , tad ar komerciju nenodarbojamies. Līdz ar to lielo balonu mums nav.... pagaidām... Visas vizināšanās notiek mazajos - "sporta" tipa grozos, kuros var sakāpt 2-3 pasažieri + pilots. Respektīvi +/-200kg svars pasažieriem.
Viena lidojuma izmaksas ir 200Ls par stundu gaisā. Ja metaties kopā, tad paši sadaliet, cik Jums tur sanāk.
Svinīgajiem gadījumiem varu izdalīt arī "ielūgumus" (dāvanu kartes) lidošanai.
Vairāk par klubu - www.naclidot.lv ( @naclidot )

@Morsitis
--
vw multivan t4 - divarpussinhro