[Autoliste] Re: Vasjas serviss

arc arc at intelectuals.net
Thu Jun 9 18:26:48 EEST 2011

Marcis Priede wrote, On 06/09/2011 12:07 PM:
> Morgen!
> tikko pamanīju, ka A-liste man bija pārtapusi par Spam-listi. Pārāk ilgi nebija pienākušo pastu... :)
>
> Ja runa ir par servisa vai foto, moto un gaisa balonu lietām, tad labāk jau tomēr zvanīt pa 29494477.
> Šādi es saņemšu informāciju ātrāk un arī spēšu atbildēt operatīvāk. Ja neceļu, tad atzvanīšu :)

hmmm... par foto/moto neko nezinu, a par gaisabaloniem.. man te
jaunaapaudze jau kaadu laiku diic ka grib palidot ar balonu :-)))taaka
lidotgribeetaaji ir tikkai 2, tad speciaali apmaksaat morsha brigaades
ierasshanos kaukur, nau gluzhi veelme, bet nu ja kaukaads lidojiens
kaukur briest, ta mieriig vareetu kaukaadas izmaksas pashaareet ;)
janukas varam ari piedaavaat gaisabalona evakuaaciju no purva :DDDD

visaadi citaadi lidaparaati akcepteeti netiek :)

=)
arc