[Autoliste] Re: Vasjas serviss

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Jun 9 12:07:47 EEST 2011

Morgen!
tikko pamanīju, ka A-liste man bija pārtapusi par Spam-listi. Pārāk ilgi nebija pienākušo pastu... :)

Ja runa ir par servisa vai foto, moto un gaisa balonu lietām, tad labāk jau tomēr zvanīt pa 29494477.
Šādi es saņemšu informāciju ātrāk un arī spēšu atbildēt operatīvāk. Ja neceļu, tad atzvanīšu :)

Morsitis