[Autoliste] Re: Velo registracija

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Mon Jun 6 23:37:08 EEST 2011

nu man arii parasti gribas uzmiit, bet nu laikam esmu tizls
ritenjbrauceejs :D. jo ja vienreiz 16km garaa posmaa maajup iztureeju
videejo 25 km/h, tad biju gandriiz beigts, normaali tik ap 21
videejais sanaak un taapat slapjsh.
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem