[Autoliste] Re: nostaļģija

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Mon Jun 6 12:48:32 EEST 2011

Pusasu garumu atšķirība izpaužas iekš torque steer.
Auto pusasīm ir tieksme ne tikai griezties bet arī vērpties un liekties,
attiecīgi tiek kavēta griezes momenta novadīšana līdz ceļam.
Ja katra puses vērpjas/liecas savādāk un auto sāk izrādīt velmi stūrēt...

p.s. viena rata kaukšana gan vairāk norāda uz patstāvīgi labāku saķeri vienā
pusē..., kaut gan pie nepietiekošas griezes/pret ceļa seguma saķeri tas
varētu norādīt arī uz dažādiem pusasu garumiem.

ar cieņu spameris GirtzB, ar vienāda garuma pusasīm un šaibām diferenciālī.