[Autoliste] Re: vajadziigs buss/minibuss

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Mon Jun 6 09:45:31 EEST 2011

Bet par tēmu runājot - jā, piekritīšu, Instigater'am, jo esmu tieši tas,
kurš to busu rezervēja braucienam uz Rumāniju, ss.lv no galvas tajā
nedēļā zināju, un skrējām uz Saldu, lai busu norezervētu. Noveicās pat
ar to, ka varēja reālo upuri apskatīties un izmest līkumu. Bet tā, jā,
brīvi bija tikai ūbertjūnētie Caraveļļi un visādi Multivāņi, kuri sākās
no 40 lvl uz augšu.
Za to no Saldus savācama (t4)caravelle 20 Ls/24h :)
Moš uzgriez tam Saldus čalim - http://www.liega.lv/auto_noma.htm

--
Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly