[Autoliste] Re: Velo registracija

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Jun 1 08:05:54 EEST 2011

Vari iereģistrēt savu velo, vari pielikt fotku (rāmja numurs, kopskats). Ja
nospers, tad ir cerība, ka vai nu atradīs, vai ne tik viegli aizies
tālākpārdošanā. Neesmu pētījis vēl kur un vai var pārbaudīt vai velo ir
sperts (tam pēc idejas būtu jābūt publiski pieejamam pakalpojumam). Protams,
nekādus solījumus CSDD un tamlīdzīgie nedod. Šis serviss vispār uzradās pēc
tam, kad internetos parādījās dažādi puskreisie saiti, kuros savus velo
piereģistrēt.

Pie visa šī kopējā secinājums ir vienkāršs - kamēr tas ir bez maksas, tas
neuzliek saistības, un var kādreiz arī noderēt - nav iemesla nelietot. Tas
ka CSDD uzzinās, ka man ir plebeja cienīgs pedāļminamais - mani tas
nesatrauc. Tie kas brauc ar 4K meridām, oģlekļa izstrādājumiem utt - nu tie
lai paši domā vai reģistrēt, vai ne.... :-)

M.