[Autoliste] Re: nostaļģija

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Mon May 23 12:26:14 EEST 2011

On Mon, May 23, 2011 9:18 am, Artis.M wrote:
> Pa kādai +- vizuāli sakarīgai jau vēl ir:
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/coupe/gnkbe.html

hehe, man pie seetas viena staav, nau gan ne pustik spiidiiga, un iekshaa
diikjis, bet varen ekomisks 1,8 karburatormotors :-)))
un peec akkuraatgadu staaveeshanas ieliekot akjiiti pieleca ar otro
griezienu :-) ideaals mainjas auto visiem kam vajag :-)
un gana pabaiss, lai negribeetos paaraak ilgi ar jamo braukt :-)
bezmaz jaadzen uz apskati peec slimiibslapas.

kaasaciit jaadzen ielaas ekonomiskaas sitaacijas dziivs atspulgs :-)

pie viena vareetu iedot izbraukt visiem, kas taadu auto kaadreiz
gribeejushi.... lai beidzot saprastu jauniibsdienu maldus ;-)))

=)
arc
ex audi coupe, acq, a90q ......