[Autoliste] Re: offt. visadi strunti

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Thu May 19 10:44:51 EEST 2011

On Thu, May 19, 2011 10:15 am, Instigater wrote:
> On 19.05.2011 03:49, Mara Niedra wrote:
> Neuztraucies, man tēvam savulaik bija suns, kurš ap 10 gadu vecumu sāka
> auto numurus un bamperus apgrauzt. Gan jau vēl izaugs līdz auto
> grauzšanai.

hh, neenu, visaadi gadaas. man te vienam kaiminjam savukaart savukaart
suns neciesh autotauri, ja kaads shim uztauree pie auss,  taa hrjasj -
riepaa, un atkariibaa no lopa noskanjojuma parasti riepaa ir caurums.
traktori, kravinieki un saimnieks neskaitaas. visaadi citaai protam ljoti
mieriigs lopinjsh ;)

=)
arc