[Autoliste] Re: offt. visadi strunti

Ģirts Bērziņš girtzb at inbox.lv
Wed May 18 16:13:43 EEST 2011

 http://lugazi.lv/index.php?lang=lv&p=4&p2=read&id_type=1&id_subtype=18&id=41#null
 [1]
 rekur betona trauks(tm), izsmērē ar kaut kādu VANDEX veidīgu
 hidroizolāciju un lai labi kalpo.
 p.s. 110kg takš šuneļi neapgāzīs un betonu nesagrauzīs.
 ar cieņu spameris GirtzB, būvkonstruktors parastais
 Citējot *KPL <kpl.listes at gmail.com> [2]*:

Links:
------
[1] http://lugazi.lv/index.php?lang=lv&p=4&p2=read&id_type=1&id_subtype=18&id=41#null