[Autoliste] Re: offt. visadi strunti

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed May 18 00:51:07 EEST 2011

Evul... cilveeki, kas to nav piedzivojusi, acimredzot, nespej iedomaties kas
tas ir. par plastmasas un koka izstradajumiem vienkarsi jaaizmirst - vismaz
lidz sunja tris gadu vecumam. lielajam kareizi triis palika, rams un negrauz
vairs tikpatka neko, tak mes velvienu paneemaam... un viss saakas no
saakuma. vakar paarbaucu maajaas - metajas pie vaartiem ievu zari. diez ko
taa bij nodariijusi. laikam pa stipru smarzo. zeel, ka neredzeeju to briidi,
kad tas mazais muudzis leekaaja un tos raava - drosvien skats bij labs.
maara

Kastes, šļaukas :D, parādīt, kā tās izskatās pēc brīža?.. :D
Man te dažas driskiņas gan jau ka vēl mētājas... :))

Evulis, grauzējsuņu ražotāja :D
p.s. Māra varbūt tāpēc saka, ka no vienas mājas vairāk par vienu suni
nevajagot ņemt :D, nemācies no kļūdām.. :))

2011. gada 17. maijs 21:32 KPL <kpl.listes at gmail.com> rakstīja: