[Autoliste] Re: lētās KASKO

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue May 17 07:33:59 EEST 2011

> Sveiki !
>  Es meklēju superlēto KASKO (tādu kas apdrošina tikai pret
> zādzību un
>  tml. bet ne pret bojājumiem).
>  Zinu ka tādas piedāvā BTA, IF un SEESAM.
>  Bet varbūt vēl kāds apdrošinātājs piedāvā ko līdzīgu ?
 ===========================
 Hmm, un kas ir "tml."? Detaļas pazaudēšana? Vispār jau zādzība
 vai "tml."
 arī it kā ir bojājums ... Jeb tu domā ne pret avārijas
 rezultātā gūtiem bojājumiem?
 Es saprotu, ka runa ir par detaļas zādzību, jeb tomēr visa auto?
 Vispār ,
 apdrošināt pret detaļas zādzību, tas man atgādina variantus,
 kad Maikls Džordans
 apdrošināja savas kājas jeb Dollija Pārtone - krūtis :-)
 Ruu