[Autoliste] Re: Dīzelis+eļļa

Instigater instigater at projektam.lv
Mon May 9 01:11:11 EEST 2011

On 2011.05.08. 23:21, Ojars Krumins wrote:

> Padoma pats :) 80 litri dīzeļa ir ap 1000 km nobraukuma, ja ne vairāk.
> Taja laika pat ne īpasi sapī... motors var pus lietru eļļas caur
> podiem noēst.
Vispār man prieks. Jaunais sūkņa regulējums ir ļoti labs, 1173km un 76
litri dīzeļa un zemākos apgriezienos iet pat labāk. Paldies čalim no
Dīzeļcentra, kurš neprasot noregulējis tik labi. Par laimi, sajūga
problēma atrisinājusies pati no sevis, laikam kāda eļļas pile vai
tamlīdzīgi, jo tagad piedomāti nobraucot augstāk minētos km vairs arī
izslīdēšana it kā nav novērojama. Viss ir labi. :-) Laikam biežāk
jāpadomā par otrā (dunkš)-auto iegādi, tad pašreizējais krietni labāk
sāk uzvesties. :-D

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn